Profesjonalny ekspert w zakresie wizerunku firm online – Radosław Zacha. Specjalista od programowania, mistrz reklamy w Google oraz znawca różnych form marketingu. Od ponad dwóch dekad z niezachwianą pasją doskonali swoje umiejętności w marketingu i programowaniu. Radosław nie tylko zna się na kodowaniu, ale również potrafi skutecznie wypromować markę w środowisku cyfrowym. Znając na wylot aktualne standardy Google oraz bieżące zmiany algorytmów, Radosław pozycjonuje strony internetowe, zawsze będąc o krok przed rywalami. Obecnie wspiera ponad sto firm, które korzystają z jego cennego doradztwa i usług. Dzięki niemu realizowane są projekty o wysokim standardzie marketingowym, dostosowane do najnowszych trendów. Jako Dyrektor Generalny w swojej firmie, Radosław współpracuje z zaangażowanym zespołem ekspertów, których wiedza i doświadczenie są równie imponujące. Ich synergia, determinacja i zaangażowanie sprawiają, że firma General Informatics nieustannie wzmacnia swoją pozycję w branży IT.
Michał Olejarski to doświadczony programista i przedsiębiorca, którego droga w branży IT rozpoczęła się w 2013 roku. Jako założyciel i dyrektor generalny firmy "General Informatics Limited" w Anglii, Michał zgromadził imponujące portfolio, realizując ponad 300 projektów - od stron internetowych, przez sklepy, po zaawansowane portale online. Jego kompetencje są cenione nie tylko w Polsce. Dzięki skutecznemu nawiązywaniu międzynarodowych kontaktów, Michał współpracuje z klientami z całej Europy oraz USA, co świadczy o jego profesjonalizmie i zdolnościach interpersonalnych. Pod kierownictwem Michała firma General Informatics Limited stała się solidnym graczem na rynku IT. Jego praktyczne podejście do biznesu, połączone z głęboką wiedzą techniczną, czyni go nie tylko ekspertem w dziedzinie programowania, ale też skutecznym liderem w branży.
Ekspert w dziedzinie skalowalnych strategii digital marketingowych oraz nieszablonowych inwestycji. Pasjonat automatyzacji, nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań w tradycyjnym środowisku biznesowym. Założyciel holdingu marek cyfrowych - Dobre Promo sp. z o.o. oraz platformy Skup.io, ogólnopolskiego projektu, który pomaga klientom rozwiązywać problemy na rynku nieruchomości. Inwestor i członek zarządu w funduszu Estate Hodl, który zajmuje się skupem i „recyklingiem” nieruchomości z problemami na terenie całej Polski. Dzięki swojemu szerokiemu spektrum doświadczeń, Łukasz kreatywnie pomaga przedsiębiorcom skalować fizyczne biznesy w cyfrowym świecie, a cyfrowy świat przenosi do tradycyjnego biznesu. Poza życiem biznesowym jest zapalonym kitesurferem, odkrywcą dalekich zakątków świata i miłośnikiem filozofii wschodu. Dla niego kluczem do sukcesu jest balans - harmonia między pracą, pasją, sportem i życiem prywatnym. 🌍🌊🤖🔥
Daniel Więckowski jest doradcą podatkowym i partnerem zarządzającym w Kancelarii LTCA. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, obecnie jest doktorantem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Od 2011 roku wykonuje zawód doradcy podatkowego, wcześniej pracował w administracji skarbowej, reprezentując Polskę między innymi w panelach podatkowych Grupy Wyszehradzkiej oraz Grupy Państw Morza Bałtyckiego. Specjalizuje się w podatkach CIT i VAT oraz w podatku od nieruchomości. Doradzał firmom z branży nieruchomościowej, automotive, transportowej, FCMG oraz IT. Reprezentował klientów w toku postępowań podatkowych oraz postępowań przed sądami administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym. Daniel jest również ekspertem z obszaru planowania i restrukturyzacji podatkowej – z powodzeniem wdrożył dziesiątki projektów restrukturyzacyjnych. Doświadczony wykładowca, przeprowadził ponad 500 szkoleń z zakresu podatków i restrukturyzacji. Autor wielu publikacji na temat opodatkowania działalności firm w Polsce. Włada biegle językiem angielskim.
Propagator dobrej kawy o poranku. Założyciel i pomysłodawca marki To Kawa (www.tokawa.pl), która zajmuje się selekcją oraz paleniem kaw speciality. Klasyczny uciekinier z korporacji pragnący stworzyć dobro dla szczecinian, jakim jest kawa. Weteran pracy w międzynarodowej korporacji Pernod Ricard, gdzie zajmował się promowaniem marek alkoholowych. Z pasji kawiarz, roaster, żeglarz i rowerzysta.
Wieloletni menedżer i dyrektor w największych korporacjach finansowo-ubezpieczeniowych: PZU, Allianz, AXA i Vienna Insurance Group. Certyfikowany Coach ICF- International Coach Federation. Członek Rady Północnej Izby Gospodarczej. Od 8 lat właściciel marki brokerskiej Daniel’s Investment oferującej rozwiązania inwestycyjne oparte na globalnym rynku sprzedaży i zarządzania wartością jachtów motorowych i żaglowych, samolotów i helikopterów, apartamentów i nieruchomości premium. Twórca strategicznych projektów deweloperskich z zakresu logistyki, przemysłu oraz resortów turystyczno- mieszkaniowych z marinami. Startupy mogę oczekiwać od niego wsparcia dot. budowania międzynarodowych, wielopoziomowych struktur sprzedaży, managementu, coachingu motywacyjnego i rozwojowego, a także wiedzy z dziedziny zarządzania projektami i umiejętności koordynowania prac handlowców, architektów, deweloperów i innych providerów poszczególnych usług. Przez 3 lata był także v-ce Prezesem Chóru Dziecięcego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego „Don Diri Don” gdzie poznał obszary styczne dla kultury i biznesu oraz funkcjonowanie organizacji pożytku publicznego. Jako filantrop, wolontariusz i Zasłużony Honorowy Krwiodawca PCK wspiera osoby dotknięte różnymi tragediami życiowymi, pozostające w kryzysie bezdomności oraz ciężko chore.
Po 25 latach odszedł z dziennikarstwa i założył firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym i procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtworzył w 2018 roku program rozwoju smart city Szczecin. Od 2019 doradca biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczy w procesach ewaluacji i aktualizacji Strategii Rozwoju Szczecina 2025. Doradza firmom komercyjnym w budowaniu strategii rozwoju i komunikacji. Wspiera w zarządzaniu kryzysowym. Wykłada na poznańskich i szczecińskich uczelniach ucząc storytellingu, komunikacji, zarządzania kryzysami wizerunkowymi i Design Thinking. Badacz trendów. Certyfikowany moderator procesów Design Thinking. Fan Apple i Big Data. Miastocholik, fanatyk espresso i podróżnik.
ekspert w zakresie doradztwa prawno – inwestycyjnego z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w praktycznym podejściu do skutecznego i efektywnego rozwiązywania złożonych problemów biznesowych. Pomaga w zakresie obszarów związanych między innymi z: Doradztwem gospodarczym - kompleksowa poprawa zyskowności przedsiębiorstw Doradztwem gospodarczym – Strategie Rozwoju Firmy – Biznes Plany, Analizy Doradztwem i zarządzaniem finansami Doradztwem strategicznym i zarządzaniem Konsultingiem inwestycyjnym (w zakresie zasadności i opłacalności inwestycji) jak i Rynków finansowych (Giełda, Forex i inne Inwestycje) Doradztwem prawnym w wymaganym zakresie. Posiada interdyscyplinarną i transdyscyplinarną wiedzę, opartą na pełnym zrozumieniu biznesowego tła, połączoną z pragmatycznym podejściem do rozwiązywania problemów. Uznaniem Klientów cieszy się wiodąca zasada nadawania jasnej oceny i formułowania prognoz w zakresie ryzyka i możliwości związanych z aktualną sytuacją gospodarczą i jej wpływem na przedsiębiorstwo, przystępnej formy interpretacjom zawiłych mechanizmów finansowych, w związku z dekadami doświadczenia na giełdzie i rynkach finansowych. Z wykształcenia prawnik, ukończył Wydział Prawa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, ponadto Makler Papierów Wartościowych z uprawnieniami do czynności doradztwa Inwestycyjnego, (licencja nr 3075 nadana przez Komisję Nadzoru Finansowego w Warszawie), która warunkuje znajomość m.in. takich zagadnień jak: Analiza finansowa przedsiębiorstw, Strategie inwestycyjne, Matematyka finansowa, Obrót giełdowy i pozagiełdowy, Analiza instrumentów finansowych, Wycena akcji, instrumentów dłużnych, pochodnych czy Rachunkowość. Łączy wieloletnie doświadczenie prawne ze znajomością biznesowych zasad działania przedsiębiorstw, dzięki czemu zwiększa przychody, optymalizuje koszty, a wiedzę z zakresu strategii i doradztwa wykorzystuje do odnoszenia sukcesów w zarządzaniu firmą. Zrealizował projekty z różnych branż, świadczone dla każdej wielkości przedsiębiorstw. Niezależnie od wielkości firmy najważniejsze dla niego jest dopasowanie do potrzeb oraz wymagań Klienta, tak aby realizować wyznaczone przez niego cele w drodze doboru odpowiedniej strategii.
Założycielka i twórczyni marki „Cuda Celestyny” oraz współtwórczyni nowej marki „Clou”, w której jest pastry chefem. Na rynku gastronomicznym działa już od 10 lat, a od 7 lat z powodzeniem tworzy swoją własną markę. Propagatorka zdrowego trybu życia, tworzy autorskie receptury, szkoli oraz prowadzi warsztaty z zakresu kuchni wege/wegan jak również zdrowych słodkości. Współpracuje głównie z lokalnymi firmami, ale również krajowymi oraz zagranicznymi. Ambasadorka marek (m.in. Sanprobi) i Laureatka Marki „Zrobione w Szczecinie”.
„Kobieta jest cudem boskim, zwłaszcza jeśli ma diabła za skórą”. To motto, które idzie za nią od wielu lat. Kobieta orkiestra. Założycielka i właścicielka portalu dla kobiet www.Kobietowo.pl, organizatorka i autorka największej bezpłatnej konferencji dla kobiet – www.ArenaKobiet.pl i plebiscytu Kobiet Przedsiębiorczych - www.MagnolieBiznesu.pl Mówca, trener biznesu, motywator zmian. Zaprzyjaźniona ze sobą i wierząca w sukces, dzięki pracy ze swoim „JA”. Jej zamiłowanie do budowania zespołów, pielęgnowania relacji biznesowych, propagowania etyki w karierze i życiu są kwintesencją jej pracy i pozwalają doceniać i wspierać drugiego człowieka.
Od 2008 w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii. W tym czasie zajmował się doradztwem w zakresie własności intelektualnej, rozwoju start-up’ów, rynku niemieckiego, niemieckich zamówień publicznych, modeli biznesowych oraz audytami innowacyjności, audytami zespołów badawczych, organizacją brokerskich spotkań biznesowych i komercjalizacją wyników badań. W latach 1998-2007 zdobywał doświadczenie biznesowe w pięciu różnej wielkości firmach komercyjnych.
Radca prawny i rzecznik patentowy. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, prawie nowych technologii oraz prawie spółek, w tym porozumienia wspólników i umowach z inwestorami (w tym z venture capital). W swojej praktyce szczególną uwagę poświęca obsłudze projektów chmurowych, ochronie wzorów przemysłowych, licencjonowaniu oprogramowania (w tym open source) oraz sporządzaniu umów dla projektów realizowanych w metodykach zwinnych. Doradca przedsiębiorców z Polski, którzy chcą prowadzić działalność gospodarczą w Niemczech, jak również inwestorów z Niemiec, którzy chcą prowadzić działalność gospodarczą w Polsce. Prowadzi kancelarię w Szczecinie oraz Pasewalku (Niemcy). Strona firmowa: www.malujda.pl
Kreatywny projektant, strateg i konsultant biznesowy. Od ponad 20 lat wspiera firmy w rozwoju, stawiając na kreatywność jako kluczową wartość. Doświadczenie w marketingu zdobywał od 2001 roku, realizując liczne projekty z zakresu sprzedaży internetowej, komunikacji marketingowej, projektowania produktu i wizerunku marki. Przez kilka lat związany z projektem Grow with Google, gdzie przeprowadził kilkaset konsultacji i szkoleń z zakresu skutecznego wykorzystania marketingu online do rozwoju polskich firm. Autor szkolenia "Marketing Nowych Horyzontów". Prowadził również wykłady i warsztaty związane z rozwojem e-commerce organizowane przez Allegro, Google, czy Bank Pekao. Trener Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Artysta fotografii górskiej i krajobrazowej. W swoich działaniach łączy artystyczne spojrzenie z analitycznym podejściem i strategicznym myśleniem.
Ekspert Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii (RCIiTT) i Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego (ZUT) w Szczecinie w zakresie m.in. współpracy na linii biznes-nauka. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie z dziedziny marketingu, sprzedaży i handlu międzynarodowego. Pracował m.in. w branży medialnej, sanitarnej, chemicznej, rolniczej, ochronie środowiska, energetycznej, transportowej i morskiej. Był szefem sprzedaży i marketingu zarówno w małych, prywatnych firmach, w tym z międzynarodowym kapitałem, jak i największych spółkach Skarbu Państwa w Polsce. Od 6 lat w RCIiTT w ramach Projektu Enterprise Europe Network (EEN) zajmuje się rozwojem współpracy między biznesem a nauką. Komercjalizuje technologie i patenty wdrażane głównie w firmach z branży chemicznej, tworzyw sztucznych, transportu, logistyki czy budownictwa. Wspiera przedsiębiorców w zakresie m.in. tworzenia i oceny modeli biznesowych, działa także na rzecz nawiązywania przez polskie firmy relacji z zagranicznymi partnerami. Jego domeną jest m.in. przygotowanie i opiniowanie umów handlowych (w tym międzynarodowych) oraz reguł INCOTERMS 2020, umów o poufności, umów o współpracy czy umów komercjalizacji. Doradza też w zakresie zasad i wymogów prawnych, obowiązujących na rynku wspólnotowym UE, jak i przy wymianie handlowej z krajami trzecimi. Jako jedyny Polak uczestniczył w przygotowaniu portalu internetowego Komisji Europejskiej Access2Markets. Zawiera on informacje potrzebne do prowadzenia handlu z państwami trzecimi - taryfy celne, podatki, procedury, formalności i wymogi, reguły pochodzenia, środki wywozowe, statystyki, bariery handlowe itp. Prywatnie kompozytor, autor tekstów, muzyk, założyciel zespołu IGA’cki Band. Stypendysta Miasta Szczecin oraz Ministerstwa Kultury i Sztuki w dziedzinie muzyki. Społecznik zaangażowany w działalność lokalnego środowiska NGO, prowadzi stowarzyszenie zwykłe IGA’cki Band czyli Szczecińska Akademia Szantowa. Członek Szczecińskiej Rady Pożytku Publicznego.
"Najlepszy projekt to taki, w którym spotykają się potrzeby użytkowników i cele biznesowe. Staram się zrozumieć oba, aby projektować zorientowane na użytkownika, wygodne i dostępne produkty". Ekspertka w projektowaniu oprogramowania dla przedsiębiorstw. Od 2016 roku pomaga klientom z różnych branż w dostarczaniu ich odbiorcom udanych doświadczeń: od zbierania wymagań do projektu produktu końcowego. Przeprowadza audyty UX za pomocą oceny eksperckiej użyteczności, heurystyk i badań. Wykonuje badania doświadczeń użytkowników. Tworzy plany badawcze i dobiera metody badań w zależności od projektów. Wykorzystuje różne metody: wywiady pogłębione, testy użyteczności, card sorting, user journeys, analizę heurystyczną, analizę danych ilościowych itd. Sprawdza i analizuje, gdzie leży problem. Makietuje proponowane rozwiązania oraz projektuje UI. Analizuje dane jakościowe i ilościowe, dzięki czemu wie, jak poprawić wyniki. Prowadzi warsztaty generowania pomysłów z użytkownikami lub interesariuszami w celu tworzenia lepszych rozwiązań projektowych zorientowanych na użytkownika.
Edukatorka z pasją, twórczyni autorskich programów rozwojowych, zawodowa mówczyni, autorka i organizatorka ponad 1000 warsztatów z zakresu kompetencji miękkich i komunikacji. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Łódzkim, certyfikowana trenerka nowoczesnych technik edukacyjnych, specjalizująca się w projektach realizowanych w ramach Funduszy Europejskich. Konsultantka metodyczna Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi i Poznaniu. Od ponad 15 lat pracuje z jednostkami oświatowymi na terenie całej Polski, towarzysząc dyrektorom, nauczycielom i rodzicom w drodze do świadomej edukacji najwyższej jakości. Jej działania skupione są wokół praktycznego przekazywania wiedzy, a programy warsztatowe aktywnie wspierają osoby w kryzysie wypalenia zawodowego.
Od ponad 12 lat związana z Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT. Od początku kariery zawodowej zajmuje się współpracą z przedsiębiorcami w zakresie wsparcia ich rozwoju - wdrażania nowych pomysłów, wejścia na nowe rynki, rozwoju posiadanych zasobów i wielu innych aspektów, które są dla firm kluczowe w danym momencie. Posiada wieloletnią praktykę pracy w międzynarodowym środowisku w ramach sieci Enterprise Europe Network. Łączy doświadczenia pracy zarówno w biznesie, jak i w nauce. Pracuje w branży spożywczej, zajmuje się kwestią cyfryzacji.
Audytor finansowy / ekspertka ds. rachunkowości / konsultantka podatkowa i jednocześnie główna księgowa z 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie podatkowym oraz bilansowym, ze szczególnym uwzględnieniem sektorów nowych technologii (IT, B+R), gospodarki morskiej i odnawialnych sektorach, w tym w stosunkach międzynarodowych.
Kierownik działu Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT oraz Pełnomocnik ds. Jakości ISO 9001. Wspiera osoby planujące założyć działalność gospodarczą oraz startupy w przygotowaniu firmy do wejścia na rynek. Doradza w identyfikacji klientów, przygotowaniu oferty handlowej, tworzeniu modelu biznesowego przedsiębiorstwa oraz wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z Normą ISO 9001-2015. Aktywnie wspiera startupy w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i podejmowaniu współpracy z firmami o ugruntowanej pozycji na rynku. Łączy zdobyte doświadczenie pracy w dużych spółkach z doradztwem na rzecz osób rozpoczynających przygodę w biznesem.
Graphic recorderka, sketchnoterka, facylitatorka graficzna, trenerka myślenia wizualnego. Od 2017 roku za pomocą obrazów i słów upraszcza komunikację. Wykorzystuje metody myślenia wizualnego w biznesie i edukacji. Tworzy notatki wizualne, zapisy graficzne oraz filmy sketchnotevideo. Wspiera swoich klientów, wykorzystując przy tym wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i tworzeniu systemów zarządzania i kontroli. Tworzy wizualizacje eleganckie, spójne, ale nie pozbawione poczucia humoru. Aktywnie działa w międzynarodowym środowisku sketchnoterów. W 2022 roku zorganizowała 5th. International Sketchnote Camp w Szczecinie. Gościła w podcaście „ojca sketchnotingu" Mike Rohde „The Sketchnote Army" oraz podcaście „Visual Thinking with Yuri Malishenko".
Biegły rewident z zawodu, doradca z pasji. Działa w świecie finansów i księgowości od ponad dwóch dekad. Właścicielka firmy audytorskiej uprawnionej do badania sprawozdań finansowych. Posiada ogromne doświadczenie i powołanie do pomagania innym w zrozumieniu zawiłości księgowości i podatków. Jest głęboko zaangażowana w rozwiązywanie problemów prawno-podatkowych. Regularnie doradza w zakresie organizacji rachunkowości, rozwiązań podatkowych i prawa gospodarczego, dostosowując strategie do indywidualnych potrzeb i celów każdej firmy. Wizjonerka, z zainteresowaniem obserwuje najnowsze technologie i skutecznie je wdraża. Aktywna konsultantka w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. W przeszłości pracowała dla dużych firm produkcyjnych i usługowych. Obecnie skupia się na wdrażaniu KSEF u klientów oraz organizacji branży e-commerce, rozliczeniach handlu międzynarodowego, VAT-OSS. Wraz z kancelarią prawną tworzą modelowe rozwiązania ochrony wypracowanego majtku dla fundacji rodzinnych.
ekspert ds. zarządzania strategicznego, kultury organizacyjnej oraz restrukturyzacji w zakresie finansów i sprzedaży. Pomaga w eksporcie towarów i usług na rynek indyjski. Dodatkowo, dzięki zaufanym kontaktom, świadczy profesjonalne usługi w zakresie rekrutacji i zatrudnienia wykwalifikowanych pracowników z Indii, Nepalu, Bangladeszu, Sri Lanki i Laosu. Audytor wiodący ISO 9001. Certyfikowany trener Finx Sales Assessment Extended Tools. W przeszłości pełniła m. inn. funkcję wiceprezesa na prawach członka zarządu w spółce akcyjnej oraz dyrektora zarządzającego. Wspiera przedsiębiorców w realizacji celów i rozwoju. Mocno wierzy w sukces na bazie wspólnych działań.
Jeżeli chcesz porozmawiać o podcastach, prezentacji Twoich pomysłów w multimedialnym świecie, jak zachowywać się przed mikrofonem, kamerą i jak przygotować podcast, czy vodcast, mogę Ci podpowiedzieć. Jeżeli dokumentujesz swoje dokonania, lub chcesz edukować innych w sieci, też mogę doradzić jak to zrobić. Jak współpracować z mediami, w jaki sposób dotrzeć do nich i co jest istotne w popularyzacji i edukacji, na to są też sposoby i pomysły, które mogą się sprawdzić w Twoim przypadku. Dziennikarz, publicysta, podcaster, autor i dokumentalista. W latach osiemdziesiątych rozpoczął swoją pracę w Rozgłośni Polskiego Radia w Szczecinie. Stale współpracował z programem I i III Polskiego Radia: „Sygnałami Dnia’’, „Z kraju i ze świata’’, „Zapraszamy do trójki’’, Redakcji Programów Popularnonaukowych itp. Od 1990 regularnie współpracuje z BBC w Londynie, z sekcją Polskiego Radia Sztokholm i sekcją polską Wolnej Europy w Monachium. Od 1997 publicysta przygotowujący programy i audycje populano-naukowe. Twórca magazynu informatycznego „Trącić Myszka” i magazynu techniki satelitarnej „Satelitarne Niebo”. W 2005 roku stworzył audycję „Przygody Małej Myszki w świecie informatyki” – słuchowisko i program publicystyczny z zakresu informatyki. Jeden z pierwszych polskich podcasterów, a magazyn „Trącić Myszką”, powiązany www.myszka.org. był od 1998 do 2012 jedynym tego typu przedsięwzięciem w Polsce W 2013 założył PRS Studio 13 – zajmując się przygotowywaniem programów edukacyjnych, popularnonaukowych i dokumentalnych.
Jestem dziennikarką, publicystką. Pracuję od lat dźwiękiem i obrazem. Bohaterowie moich reportaży, audycji, rozmów, wywiadów to ludzie naznaczeni historią dnia codziennego. Współpracuję z organizacjami pozarządowymi. Obserwuję i pomagam. Jeśli chcesz poznać tajniki poruszenia się w mediach – krytycznym okiem ocenię Twoje możliwości i działanie w nich. Mogę pomóc w budowaniu osobistej marki, marki firmy, w wystąpieniach publicznych, a także podpowiedzieć jak pozyskać i współpracować z dziennikarzami.