Profesjonalny ekspert w zakresie wizerunku firm online – Radosław Zacha. Specjalista od programowania, mistrz reklamy w Google oraz znawca różnych form marketingu. Od ponad dwóch dekad z niezachwianą pasją doskonali swoje umiejętności w marketingu i programowaniu. Radosław nie tylko zna się na kodowaniu, ale również potrafi skutecznie wypromować markę w środowisku cyfrowym. Znając na wylot aktualne standardy Google oraz bieżące zmiany algorytmów, Radosław pozycjonuje strony internetowe, zawsze będąc o krok przed rywalami. Obecnie wspiera ponad sto firm, które korzystają z jego cennego doradztwa i usług. Dzięki niemu realizowane są projekty o wysokim standardzie marketingowym, dostosowane do najnowszych trendów. Jako Dyrektor Generalny w swojej firmie, Radosław współpracuje z zaangażowanym zespołem ekspertów, których wiedza i doświadczenie są równie imponujące. Ich synergia, determinacja i zaangażowanie sprawiają, że firma General Informatics nieustannie wzmacnia swoją pozycję w branży IT.
Michał Olejarski to doświadczony programista i przedsiębiorca, którego droga w branży IT rozpoczęła się w 2013 roku. Jako założyciel i dyrektor generalny firmy "General Informatics Limited" w Anglii, Michał zgromadził imponujące portfolio, realizując ponad 300 projektów - od stron internetowych, przez sklepy, po zaawansowane portale online. Jego kompetencje są cenione nie tylko w Polsce. Dzięki skutecznemu nawiązywaniu międzynarodowych kontaktów, Michał współpracuje z klientami z całej Europy oraz USA, co świadczy o jego profesjonalizmie i zdolnościach interpersonalnych. Pod kierownictwem Michała firma General Informatics Limited stała się solidnym graczem na rynku IT. Jego praktyczne podejście do biznesu, połączone z głęboką wiedzą techniczną, czyni go nie tylko ekspertem w dziedzinie programowania, ale też skutecznym liderem w branży.
Przedsiębiorca, który łączy światy technologii, marketingu i nieruchomości w skalowalne ekosystemy biznesowe. Mentor, który wie, czym jest budowa MVP, testowanie hipotez i przechodzenie przez pivot - bo sam przez to wielokrotnie przechodził. Swoją drogę zaczynał od marketingowej agencji usługowej, by dziś zarządzać strukturą holdingową skupiającą kilkanaście własnych marek i projektów technologicznych. Jako założyciel Univentures – prywatnego holdingu venture buildingowego – tworzy i rozwija projekty oparte na AI, automatyzacji i digital marketingu. Pomaga firmom i zespołom przechodzić transformację – od tradycyjnego modelu biznesowego do nowoczesnej, cyfrowej struktury operacyjnej. Równolegle prowadzi Dobre Promo sp. z o.o. – grupę digitalowych marek działających w branży nieruchomości. Łukasz to ekspert od modeli biznesowych, testowania MVP i budowy skalowalnych projektów od zera. Przedsiębiorca z ADHD, chaos i nowe koncepcje nie jest niczym nowym. Naturalnie odnajduje się w środowisku startupowym – pełnym zmian, innowacji i szybkich decyzji. To właśnie w dynamice, nowości i budowaniu od podstaw czuje się najlepiej.Pełen pasji – Kitesurfer, eksplorator, miłośnik natury i samopoznania, który wierzy, że prawdziwy sukces to życie w zgodzie z pasją, wartościami i wpływem, jaki wywieramy na świat.
Dr hab. Monika Różycka – łączę praktyczne, wieloletnie doświadczenie biznesowe z analitycznym podejściem naukowym, co pozwala mi wspierać liderów, przedsiębiorców i menedżerów. Specjalizuję się w doradztwie gospodarczym, finansowym i prawnym. Przeprowadzam audyty modeli biznesowych, restrukturyzuję koszty i przychody, tworzę strategie rozwoju i scenariusze przyszłości. Koncentruję się na zarządzaniu strategicznym, przywództwie, budowaniu kultury zaufania w organizacjach oraz psychologii pozytywnej. Jestem trenerem umiejętności psychospołecznych. Wspieram liderów i zespoły w budowaniu zaufania oraz rozwijaniu stylu zarządzania i przywództwa. Pełniłam m. in. funkcje likwidatora na prawach członka zarządu w spółkach kapitałowych, także dyrektora zarządzającego, kierownika działu audytu wewnętrznego i zarządzania strategicznego, pełnomocnika dyrektora ds. zarządzania jakością, pełnomocnika prezesa ds. strategii i zintegrowanego systemu zarządzania, doradcy prezesa oraz prodziekana Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Wydział Ekonomiczny w Szczecinie. Posiadam wykształcenie wyższe prawnicze. Ukończyłam studia podyplomowe: Psychologia pozytywna w praktyce; Psychologia przywództwa w praktyce; Master of Business Administration (Uniwersytet Szczeciński), akredytowane przez Manchester Metropolitan University. Posiadam certyfikaty: auditora wiodącego, pełnomocnika ds. zarządzania jakością, auditora wewnętrznego ISO 9001 (Boureau Veritas) oraz Finxs Sales Assessment Extended Tools Polska. Aktualnie jestem kierownikiem projektu finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego: „Analiza zaufania do sztucznej inteligencji w kontekście psychospołecznych postaw w obszarze nauki i biznesu w Polsce”. Jestem autorką monografii naukowych, np. "Trust in leadership in the international context of enterprise organizational culture. Theoretical and empirical analysis" (2024), Wartości kobiece w biznesie (2019) oraz innych publikacji naukowych w dziedzinie zarządzania i ekonomii. W ramach wolontariatu pełniłam funkcje: Przewodniczącej Kapituły 3. edycji konkursu projektów startupowych w programie mentoringowym "Szczecin_Up! 3.0", w kategoriach "Proof of concept" oraz "Young business", dotyczących rozwoju szczecińskich startupów. Ambasadorki Ogólnopolskiego Programu „Sukces To Ja", Sukcesu Pisanego Szminką, sponsorowanego przez „Coca-Cola”. Koordynatorki na Pomorze Zachodnie amerykańskiej, międzynarodowej organizacji „Dress for Success” (prowadziła kampanie SOS – Send One Suit, przeprowadziłam ok. 100 warsztatów, w których uczestniczyło ok. 1000 osób). Przewodniczącej Klubu Kobiet Północnej Izby Gospodarczej.
Aleksandra Durka - radczyni prawna, przedsiębiorczymi, która od dekady doradza w obsłudze podmiotów gospodarczych i szeroko rozumianego biznesu. Wspiera zarządy i właścicieli firm w podejmowaniu decyzji strategicznych łącząc wiedzę prawną z praktycznym zrozumieniem realiów prowadzenia działalności gospodarczej. Towarzyszy przedsiębiorcom od momentu podjęcia decyzji o rozpoczęciu własnego biznesu, poprzez proces rejestracji, aż po bieżącą obsługę. Specjalizuje się w prawie korporacyjnym, handlowym i prawie pracy. Angażuje się w projekty społeczne promujące świadomość prawną, aktywizację lokalnych środowisk i tworzenie lokalnych sieci kontaktów. Wychodzi z założenia, że mimo formalnego charakteru prawa, w biznesie kluczową rolę odgrywają charyzma i umiejętności miękkie- komunikacja i zdolność budowania relacji. To właśnie one stanowią fundament jej podejścia do pracy z Klientem
Założycielka i twórczyni marki „Cuda Celestyny” oraz współtwórczyni nowej marki „Clou”, w której jest pastry chefem. Na rynku gastronomicznym działa już od 10 lat, a od 7 lat z powodzeniem tworzy swoją własną markę. Propagatorka zdrowego trybu życia, tworzy autorskie receptury, szkoli oraz prowadzi warsztaty z zakresu kuchni wege/wegan jak również zdrowych słodkości. Współpracuje głównie z lokalnymi firmami, ale również krajowymi oraz zagranicznymi. Ambasadorka marek (m.in. Sanprobi) i Laureatka Marki „Zrobione w Szczecinie”.
„Kobieta jest cudem boskim, zwłaszcza jeśli ma diabła za skórą”. To motto, które idzie ze nią od wielu lat. Kobieta orkiestra. Prezeska, założycielka i właścicielka organizacji i portalu dla Kobiet www.Kobietowo.pl, organizatorka i autorka największej bezpłatnej konferencji dla Kobiet – www.ArenaKobiet.pl i plebiscytu Kobiet Przedsiębiorczych -www.MagnolieBiznesu.pl. Przewodnicząca Klubu Kobiet Kobietowo.pl Mówca, trener biznesu, motywator zmian. Zaprzyjaźniona ze sobą i wierząca w sukces, dzięki pracy ze swoim „JA” Jej zamiłowanie do budowania zespołów, pielęgnowania relacji biznesowych, propagowania etyki w karierze i życiu są kwintesencją jej pracy i pozwalają doceniać i wspierać drugiego człowieka. Specjalistka od networkingu, pomaga w nawiązywaniu relacji biznesowych i łączy działania przedsiębiorców.
Od 2008 w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii. W tym czasie zajmował się doradztwem w zakresie własności intelektualnej, rozwoju start-up’ów, rynku niemieckiego, niemieckich zamówień publicznych, modeli biznesowych oraz audytami innowacyjności, audytami zespołów badawczych, organizacją brokerskich spotkań biznesowych i komercjalizacją wyników badań. W latach 1998-2007 zdobywał doświadczenie biznesowe w pięciu różnej wielkości firmach komercyjnych.
Radca prawny i rzecznik patentowy. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, prawie nowych technologii oraz prawie spółek, w tym porozumienia wspólników i umowach z inwestorami (w tym z venture capital). W swojej praktyce szczególną uwagę poświęca obsłudze projektów chmurowych, ochronie wzorów przemysłowych, licencjonowaniu oprogramowania (w tym open source) oraz sporządzaniu umów dla projektów realizowanych w metodykach zwinnych. Doradca przedsiębiorców z Polski, którzy chcą prowadzić działalność gospodarczą w Niemczech, jak również inwestorów z Niemiec, którzy chcą prowadzić działalność gospodarczą w Polsce. Prowadzi kancelarię w Szczecinie oraz Pasewalku (Niemcy). Strona firmowa: www.malujda.pl
Kreatywny projektant, strateg i konsultant biznesowy. Od ponad 20 lat wspiera firmy w rozwoju, stawiając na kreatywność jako kluczową wartość. Doświadczenie w marketingu zdobywał od 2001 roku, realizując liczne projekty z zakresu sprzedaży internetowej, komunikacji marketingowej, projektowania produktu i wizerunku marki. Przez kilka lat związany z projektem Grow with Google, gdzie przeprowadził kilkaset konsultacji i szkoleń z zakresu skutecznego wykorzystania marketingu online do rozwoju polskich firm. Autor szkolenia "Marketing Nowych Horyzontów". Prowadził również wykłady i warsztaty związane z rozwojem e-commerce organizowane przez Allegro, Google, czy Bank Pekao. Trener Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Artysta fotografii górskiej i krajobrazowej. W swoich działaniach łączy artystyczne spojrzenie z analitycznym podejściem i strategicznym myśleniem.
"Najlepszy projekt to taki, w którym spotykają się potrzeby użytkowników i cele biznesowe. Staram się zrozumieć oba, aby projektować zorientowane na użytkownika, wygodne i dostępne produkty". Ekspertka w projektowaniu oprogramowania dla przedsiębiorstw. Od 2016 roku pomaga klientom z różnych branż w dostarczaniu ich odbiorcom udanych doświadczeń: od zbierania wymagań do projektu produktu końcowego. Przeprowadza audyty UX za pomocą oceny eksperckiej użyteczności, heurystyk i badań. Wykonuje badania doświadczeń użytkowników. Tworzy plany badawcze i dobiera metody badań w zależności od projektów. Wykorzystuje różne metody: wywiady pogłębione, testy użyteczności, card sorting, user journeys, analizę heurystyczną, analizę danych ilościowych itd. Sprawdza i analizuje, gdzie leży problem. Makietuje proponowane rozwiązania oraz projektuje UI. Analizuje dane jakościowe i ilościowe, dzięki czemu wie, jak poprawić wyniki. Prowadzi warsztaty generowania pomysłów z użytkownikami lub interesariuszami w celu tworzenia lepszych rozwiązań projektowych zorientowanych na użytkownika.
Edukatorka z pasją, twórczyni autorskich programów rozwojowych, zawodowa mówczyni, autorka i organizatorka ponad 1000 warsztatów z zakresu kompetencji miękkich i komunikacji. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Łódzkim, certyfikowana trenerka nowoczesnych technik edukacyjnych, specjalizująca się w projektach realizowanych w ramach Funduszy Europejskich. Konsultantka metodyczna Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi i Poznaniu. Od ponad 15 lat pracuje z jednostkami oświatowymi na terenie całej Polski, towarzysząc dyrektorom, nauczycielom i rodzicom w drodze do świadomej edukacji najwyższej jakości. Jej działania skupione są wokół praktycznego przekazywania wiedzy, a programy warsztatowe aktywnie wspierają osoby w kryzysie wypalenia zawodowego.
Ekspertka z ponad 16-letnim doświadczeniem na styku nauki i biznesu. Specjalizuje się w doradztwie dla przedsiębiorstw, w szczególności w zakresie transformacji cyfrowej, wdrażania innowacyjnych rozwiązań i internacjonalizacji. Na co dzień wspiera firmy w rozwijaniu modeli biznesowych, pozyskiwaniu finansowania oraz wdrażaniu nowych produktów i usług. Od lat związana z Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT, gdzie kieruje zespołem brokerów technologii oraz odpowiada za realizację międzynarodowego projektu wspierającego sektor MŚP w ramach sieci Enterprise Europe Network. Ma również doświadczenie w zarządzaniu projektami IT i doradztwie w zakresie cyfryzacji procesów. W pracy łączy podejście strategiczne z praktycznym zrozumieniem potrzeb firm - niezależnie od ich wielkości i etapu rozwoju. Jej kompetencje wspierają przedsiębiorców w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian rynkowych i technologicznych.
Audytor finansowy / ekspertka ds. rachunkowości / konsultantka podatkowa i jednocześnie główna księgowa z 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie podatkowym oraz bilansowym, ze szczególnym uwzględnieniem sektorów nowych technologii (IT, B+R), gospodarki morskiej i odnawialnych sektorach, w tym w stosunkach międzynarodowych.
Kierownik działu Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT oraz Pełnomocnik ds. Jakości ISO 9001. Wspiera osoby planujące założyć działalność gospodarczą oraz startupy w przygotowaniu firmy do wejścia na rynek. Doradza w identyfikacji klientów, przygotowaniu oferty handlowej, tworzeniu modelu biznesowego przedsiębiorstwa oraz wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z Normą ISO 9001-2015. Aktywnie wspiera startupy w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i podejmowaniu współpracy z firmami o ugruntowanej pozycji na rynku. Łączy zdobyte doświadczenie pracy w dużych spółkach z doradztwem na rzecz osób rozpoczynających przygodę w biznesem.
Graphic recorderka, sketchnoterka, facylitatorka graficzna, trenerka myślenia wizualnego. Od 2017 roku za pomocą obrazów i słów upraszcza komunikację. Wykorzystuje metody myślenia wizualnego w biznesie i edukacji. Tworzy notatki wizualne, zapisy graficzne oraz filmy sketchnotevideo. Wspiera swoich klientów, wykorzystując przy tym wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i tworzeniu systemów zarządzania i kontroli. Tworzy wizualizacje eleganckie, spójne, ale nie pozbawione poczucia humoru. Aktywnie działa w międzynarodowym środowisku sketchnoterów. W 2022 roku zorganizowała 5th. International Sketchnote Camp w Szczecinie. Gościła w podcaście „ojca sketchnotingu" Mike Rohde „The Sketchnote Army" oraz podcaście „Visual Thinking with Yuri Malishenko".
ekspert w zakresie doradztwa prawno – inwestycyjnego z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w praktycznym podejściu do skutecznego i efektywnego rozwiązywania złożonych problemów biznesowych. Pomaga w zakresie obszarów związanych między innymi z: Doradztwem gospodarczym - kompleksowa poprawa zyskowności przedsiębiorstw Doradztwem gospodarczym – Strategie Rozwoju Firmy – Biznes Plany, Analizy Doradztwem i zarządzaniem finansami Doradztwem strategicznym i zarządzaniem Konsultingiem inwestycyjnym (w zakresie zasadności i opłacalności inwestycji) jak i Rynków finansowych (Giełda, Forex i inne Inwestycje) Doradztwem prawnym w wymaganym zakresie. Posiada interdyscyplinarną i transdyscyplinarną wiedzę, opartą na pełnym zrozumieniu biznesowego tła, połączoną z pragmatycznym podejściem do rozwiązywania problemów. Uznaniem Klientów cieszy się wiodąca zasada nadawania jasnej oceny i formułowania prognoz w zakresie ryzyka i możliwości związanych z aktualną sytuacją gospodarczą i jej wpływem na przedsiębiorstwo, przystępnej formy interpretacjom zawiłych mechanizmów finansowych, w związku z dekadami doświadczenia na giełdzie i rynkach finansowych. Z wykształcenia prawnik, ukończył Wydział Prawa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, ponadto Makler Papierów Wartościowych z uprawnieniami do czynności doradztwa Inwestycyjnego, (licencja nr 3075 nadana przez Komisję Nadzoru Finansowego w Warszawie), która warunkuje znajomość m.in. takich zagadnień jak: Analiza finansowa przedsiębiorstw, Strategie inwestycyjne, Matematyka finansowa, Obrót giełdowy i pozagiełdowy, Analiza instrumentów finansowych, Wycena akcji, instrumentów dłużnych, pochodnych czy Rachunkowość. Łączy wieloletnie doświadczenie prawne ze znajomością biznesowych zasad działania przedsiębiorstw, dzięki czemu zwiększa przychody, optymalizuje koszty, a wiedzę z zakresu strategii i doradztwa wykorzystuje do odnoszenia sukcesów w zarządzaniu firmą. Zrealizował projekty z różnych branż, świadczone dla każdej wielkości przedsiębiorstw. Niezależnie od wielkości firmy najważniejsze dla niego jest dopasowanie do potrzeb oraz wymagań Klienta, tak aby realizować wyznaczone przez niego cele w drodze doboru odpowiedniej strategii.
Jestem doświadczonym Quality Manager z bogatą wiedzą w obszarze logistyki, produkcji i zarządzania projektami w międzynarodowych organizacjach, w tym wiodącej firmie e-commerce. Jako absolwent MBA ze specjalizacją w zarządzaniu jakością, doskonale rozumiem i precyzyjnie identyfikuję mocne oraz słabe strony procesów produkcyjnych i logistycznych pod kątem wymagań jakościowych. Jestem doświadczonym managerem i liderem projektów z zakresu wdrażania nowych procesów oraz produktów. Obecnie pełnię rolę Senior Quality Managera w firmie z obszaru e-commerce, Zalando. Jestem odpowiedzialny za kilka centrów dystrybucyjnych oraz centrów zwrotów w Europie. Odpowiadam za nadzór nad realizacją założeń jakościowych oraz nadzoruję wskaźniki jakościowe poszczególnych magazynów. Dodatkowo prowadzę kilka projektów z zakresu wdrożenia procesów jakościowych w podległych magazynach. Prywatnie, jestem to szczęśliwym mąż i ojciecem dwóch młodzieńców, a także zapalonym fanem Gwiezdnych Wojen oraz literatury fantastycznej. Od kilku lat jestem również inwestorem giełdowym oraz entuzjastą komunikacji międzyludzkiej.
Od 15 lat wspieram małe i średnie firmy w budowaniu skutecznego marketingu, który realnie przekłada się na rozwój biznesu. Łączę doświadczenie z pasją, oferując kompleksowe działania: strategię, kampanie, social media, content i PR. Doradzam, jak optymalizować budżet i wdrażać nowoczesne rozwiązania, prowadzę szkolenia, które wzmacniają kompetencje wewnętrzne zespołów. Marketing to inwestycja – ja pomagam inwestować mądrze. Działam lokalnie i międzynarodowo.
Doktor nauk technicznych w dyscyplinie informatyka. Od 2013 roku związana z Zachodniopomorską Szkołą Biznesu w Szczecinie. Nauczyciel akademicki na kierunkach: informatyka, ekonomia i zarządzanie (w module: kompetencje kluczowe dla biznesu) i promotor prac dyplomowych na kierunku informatyka. Od 2024 roku Prodziekan Wydziału w Szczecinie. Praktyka zawodowa w obszarze wdrażania systemów informatycznych i zarządzania projektami - od inwestycyjnych po społeczne. Autorka ponad 25-ciu publikacji naukowych. Interesuje się start-up’ami, prowadzi nad nimi badania.
Przedsiębiorczyni z doświadczeniem w branży nieruchomości i e-commerce. Autorka innowacyjnych koncepcji wynajmu apartamentów i reorganizacji przestrzeni wypoczynkowych. Pasjonatka natury, ruchu i zdrowego stylu życia. Wierzy, że praca powinna inspirować do działania i pomagać spełniać marzenia.