Zakłada dokonywaną przez Organizatora ocenę formularzy zgłoszeniowych wypełnionych za pośrednictwem strony internetowej programu i wybór nie więcej niż 6 startupów, które zostaną zakwalifikowane do 2. etapu programu (po 3 w 2 kategoriach: „Proof of concept” oraz „Young business”);
Zakłada indywidualny mentoring i doradztwo dla młodych przedsiębiorców. W przypadku kategorii „Proof of concept” jest to etap prowadzący do wypracowania podstaw wejścia z produktem na rynek, a w przypadku kategorii „Young business” do wprowadzenia produktu na rynek lub wypracowania podstaw wzmocnienia jego pozycji rynkowej.
| 29 lipca (wtorek) 17.00 | Inauguracja programu | Prezentacja zespołów, przydział mentorów i doradców, networking startupowy, omówienie zasad współpracy. |
| 7 sierpnia (czwartek) 17.00 | Speed Dating z doradcami + Gra strategiczna startupowa | Dynamiczne sesje 1:1 z doradcami oraz integracyjna symulacja biznesowa. |
| Sierpień – październik | Spotkania doradcze i sesje indywidualne | Regularne konsultacje z przypisanymi ekspertami. Dopasowany harmonogram spotkań 1:1 |
| Wrzesień | Integracja startupowa/ warsztaty | Nieformalne spotkania zespołów, wymiana doświadczeń, budowanie relacji |
| Październik | Integracja startupowa/warsztaty | Intensywne warsztaty przygotowujące do wystąpień inwestorskich, prezentacje demo |
| Listopad | Pitch Camp Oceny |
Ocena postępów, wyników pracy zespołów, decyzje o finalistach programu |
| Grudzień (I połowa) | Gala finałowa | Oficjalne zakończenie programu, prezentacje przed inwestorami, wręczenie wyróżnień i nagród, networking |